Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Ocean Paradise. Meer weten? Ontdek meer
Soutje
25 jun 2026 om 19:55
het smaakte heerlijk , je kon aangeven dat je kip wilde ipv varken, zeer vriendelijk
Nielke
24 jun 2026 om 15:07
Erg lekker!
Marion
24 jun 2026 om 10:29
Ik had een bowl besteld en warm eten. De Bowl was helemaal lauw en dat met zalm erin. Ik heb hem meteen in de ijskast gezet en kon pas later eten. Misschien toch een optie om met dit warme weer een koelbox te gebruiken bij koud voedsel!!!!!
M
13 jun 2026 om 9:25
Heerlijk!
Drs
11 jun 2026 om 20:05
Alles uitstekend
Lydia
7 jun 2026 om 21:11
Totaal geen smaak en vlak en weinig saus
Dilano
6 jun 2026 om 2:20
always great as always, yummy, in my tummy
Pascal
5 jun 2026 om 20:12
beetje karig menu.
N
2 jun 2026 om 18:45
Heerlijk! Ze zijn er wel 2 x voor moeten bezorgen !!
Math
17 mei 2026 om 20:48
Het eten was koud en de portie bami en mihoen waren heel klein. Al een tijd niet besteld maar helaas dus tegengevallen. Weinig en niet heel lekker voor genoeg geld.
Petra
17 mei 2026 om 7:44
de loempia was lekker.de rest erg flauw
Marleen
16 mei 2026 om 20:37
De Tjaptjoy was niet vers. De groenten waren week. Leken opgewarmd. De babi pangang was ook minder lekker dan vorige keer